Archiwa

16 marca, 2020
KOMUNIKAT ZARZĄDU NADWIŚLAŃSKIEGO BANKU SPÓŁDZIELCZEGO W SOLCU-ZDROJU

Szanowni Państwo, Mając na uwadze zdrowie i bezpieczeństwo naszych Klientów oraz Pracowników, zwracamy się z prośbą do Państwa o ograniczenie wizyt w Oddziałach naszego Banku do niezbędnego minimum. Nasza prośba podyktowana jest troską o zdrowie nas wszystkich, w kontekście rozprzestrzeniania się w Polsce koronowirusa i co z tego wynika, koniecznością ograniczenia przebywania w miejscach publicznych […]

Czytaj więcej
9 stycznia, 2020
BS mobileNet - Autoryzacja operacji wykonywanych w systemach bankowości elektronicznej

Klienci Banku mogą już korzystać z aplikacji mobilnej BS mobileNet, która za pomocą powiadomień push, umożliwia autoryzację w bankowości internetowej eBankNet.   Wdrożona aplikacja mobilna służy do autoryzacji użytkownika oraz operacji w ramach silnego uwierzytelnienia w bankowości internetowej eBankNet. Jest to nowa, alternatywna metoda autoryzacji operacji w stosunku do SMS-a z hasłem. Warunkiem otrzymania powiadomień […]

Czytaj więcej
13 czerwca, 2019
Zmiany godzin pracy odziału

Nadwiślański Bank Spółdzielczy w Solcu-Zdroju uprzejmie informuje, że od dnia 01 lipca 2019 r. zmianie ulegają godziny pracy Oddziału w Solcu - Zdroju. Oddział Banku będzie prowadził obsługę Klientów od poniedziałku do piątku w godzinach od 7:30 do 15:30. Serdecznie zapraszamy!

Czytaj więcej
22 maja, 2019
Uwaga na fałszywe strony

Uwaga na fałszywe strony udające pośredników szybkich płatności. https://zbp.pl/wydarzenia/archiwum/wydarzenia/2019/maj/uwaga-na-falszywe-strony-udajace-posrednikow-szybkich-platnosci

Czytaj więcej
10 maja, 2019
Informacja o zmianach dla podmiotów gospodarczych

Szanowni Państwo, Uprzejmie informujemy, że od 14 września 2019 r. wejdzie w życie nowy Regulamin otwierania i prowadzenia rachunków bankowych dla klientów instytucjonalnych. Przy czym, niektóre postanowienia będą obowiązywały od 14 maja 2019 r. Wprowadzone zmiany wynikają przede wszystkim z konieczności dostosowania postanowień Regulaminu do wymogów ustawy z dnia 10 maja 2018 r. o zmianie […]

Czytaj więcej
10 maja, 2019
Informacja i zmianach dla osób fizycznych

Szanowni Państwo, uprzejmie informujemy, iż w związku z wymogami ustawy z dnia 10 maja 2018 r. o zmianie ustawy o usługach płatniczych oraz niektórych innych ustaw wprowadziliśmy zmiany w Regulaminie otwierania i prowadzenia rachunków bankowych dla osób fizycznych, w Regulaminie rachunku oszczędnościowego IKE oraz w Regulaminie kart kredytowych. Nowelizacja regulacji wynika z konieczności ich dostosowania […]

Czytaj więcej
13 lutego, 2018
JPK VAT

Mikroprzedsiębiorcy zobowiązani są w terminie do 26 lutego 2018 r. przesłać Jednolity Plik Kontrolny zawierający elektroniczną ewidencję VAT. Kluczowym elementem prawidłowego wysłania pliku jest podpis elektroniczny.  

Czytaj więcej
22 stycznia, 2018
Gwarancje w ramach programu COSME

Na mocy zawartego porozumienia z BPS S.A. dotyczącego podpisanej umowy z Bankiem Gospodarstwa Krajowego portfelowej linii gwarancyjnej z regwarancją Europejskiego Banku Inwestycyjnego w ramach programu COSME, Bank oferuje przedsiębiorcom kredyty obrotowe oraz inwestycyjne zabezpieczone gwarancjami PLG COSME. Gwarancje są udzielane w ramach programu COSME oraz Europejskiego Funduszu na rzecz Inwestycji Strategicznych („EFSI”) ustanowionego na mocy […]

Czytaj więcej
28 listopada, 2017
Aktualności

Przedsiębiorco, od 1 stycznia 2018 r. wszystkie składki do ZUS będziesz przekazywać na jeden, indywidualny numer rachunku składkowego. Informację o numerze tego rachunku dostaniesz z ZUS listem poleconym w czwartym kwartale 2017 r. Posiadanie numeru rachunku składkowego jest warunkiem opłacania składek w 2018 r. - dotychczasowe rachunki do wpłat zostaną zamknięte 31 grudnia 2017r. Bank […]

Czytaj więcej
17 listopada, 2017
Nowa wersja programu bankowości internetowej nbs24

Szanowni Państwo! W dniu 16 listopada nastąpiło przejście na najnowszą wersję programu bankowości internetowej nbs24 oraz eCorponet. Są to programy bezpieczniejsze oraz wygodniejsze dla użytkowników. W przypadku problemów z obsługą programów prosimy o kontakt z pracownikami w placówkach NBSBanku lub z informatykami w Centrali Banku. Życzymy Państwu miłej obsługi, a za wszelkie utrudnienia przepraszamy Zarząd […]

Czytaj więcej
1 4 5 6