Dowody osobiste

Szanowni Państwo,
informujemy, że od 01.06.2025 r. Klienci Banku posiadający nieważny dowód osobisty nie będą mogli wykonywać transakcji płatniczych kartą oraz transakcji w bankowości internetowej nbs24/eCorpoNet. Działamy zgodnie z ustawą o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy i finansowaniu terroryzmu. Zgodnie z tą Ustawą  jesteśmy zobowiązani do stosowania wobec naszych klientów środków bezpieczeństwa finansowego polegającego na identyfikacji i weryfikacji ich tożsamości  między innymi przez ustalenie i zapisanie cech dokumentu stwierdzającego  tożsamość. Identyfikacja osoby składającej dyspozycję możliwa jest wyłącznie w oparciu o ważny dokument. Dostęp do usług przywrócimy od razu, gdy Klient poda nam dane aktualnego dokumentu tożsamości.
Aktualizacji dowodu osobistego można dokonać w bankowości internetowej nbs24  w zakładce Mój Profil/Dane/Dokument tożsamości lub w placówce bankowej.