INFORMACJE DLA KLIENTÓW

W związku z obecną sytuacją geopolityczną prosimy o zapoznanie się z poniższymi informacjami.

Dbaj o bezpieczeństwo swoich pieniędzy
Zapewniamy, że pieniądze, które są na kontach w naszym Banku są bezpieczne. Sytuacja jest na bieżąco monitorowana przez sztaby koordynujące cyberbezpieczeństwo oraz ciągłość pracy naszego Banku.
Dodatkowo przypominamy, że wszystkie depozyty w Polsce do kwoty 100 tys. euro są objęte stuprocentową gwarancją Bankowego Funduszu Gwarancyjnego.

Uważaj na oszustów
Miejmy świadomość, że obecna sytuacja geopolityczna to czas zwiększonej aktywności cyberoszustów. Pamiętaj, żeby zachować czujność i stosować się do zasad bezpieczeństwa, zarówno podczas korzystania z bankowości elektronicznej, jak i wykonywania zakupów w Internecie.

  • Nie podawaj nikomu swoich danych do bankowości internetowej, nawet jeśli osoba, z którą rozmawiasz przedstawia się jako pracownik banku.
  • Nie klikaj w linki w SMS-ach i mailach informujących o rzekomych niedopłatach za rachunki, przesyłki kurierskie czy podatki.
  • Czytaj na bieżąco nasze komunikaty bezpieczeństwa.
  • Z rozwagą i należytą ostrożnością podchodź do informacji rozprzestrzenianych przez media społecznościowe. Zanim w coś uwierzysz, sprawdź, czy źródło informacji jest wiarygodne.
  • Zapoznaj się z zasadami Jak dbać o bezpieczeństwo swoich pieniędzy.

Wypłaty gotówki
Apelujemy o racjonalne zachowanie. Pracownicy Banku, a szczególnie służby odpowiedzialne za cyberbezpieczeństwo, na bieżąco monitorują sytuację. Twoje pieniądze są w naszym Banku bezpieczne i cały czas możesz płacić bezgotówkowo, np. za pomocą karty lub BLIKA. Zaopatrzenie naszych oddziałów w gotówkę na bieżąco koordynujemy z Narodowym Bankiem Polskim.

Zapraszamy do zapoznania się z Komunikatem Specjalnym Narodowego Banku Polskiego w sprawie dostępności gotówki.