Ułatwienia dostępu

Przejdź do głównej treści

Profil zaufany i mojeID

Profil zaufany i mojeID w naszym Banku

    Z przyjemnością informujemy, że mojeID – bezpieczne narzędzie potwierdzania tożsamości online jest już dostępne w naszym Banku. Uruchamiamy je wraz z Profilem Zaufanym, który jest bezpłatną metodą potwierdzania tożsamości w systemach elektronicznej administracji.    Z usług mogą skorzystać klienci indywidualni, którzy są użytkownikami bankowości internetowej NBS24. Dzięki temu, wiele spraw urzędowych można załatwić bez wychodzenia z domu.

    Skorzystanie z mojeID pozwala na wygodne założenie Profilu Zaufanego bez wychodzenia z domu lub korzystania z usług banku komercyjnego. Możliwość korzystania z wielu e-usług przez internet będzie nie tylko wygodne, ale i bezpieczne. Bez konieczności wychodzenia z domu, w trakcie choroby lub w innej sytuacji uniemożliwiającej dotarcie do urzędu (podeszły wiek, opieka nad dziećmi, wyjazd, kwarantanna itp.).

    Profil zaufany

    Działa jak odręczny podpis. Dzięki niemu można wysyłać przez internet dokumenty i wnioski do różnych urzędów (np. wnieść podanie, odwołanie, skargę).

    • Profil jest ważny przez 3 lata
    • Podpis potwierdzony Profilem zaufanym  wywołuje skutki prawne, jeżeli został utworzony lub złożony w okresie ważności tego profilu.
    • Można być posiadaczem tylko jednego Profilu zaufanego.

    Informacje na temat Profilu Zaufanego można sprawdzić tutaj: https://www.gov.pl/web/cyfryzacja/profil-zaufany-ego-

    Dlaczego warto?

    • Wygoda – możliwość wyboru dogodnego momentu na wypełnienie wniosku do danego urzędu
    • Oszczędność czasu – oszczędność czasu na wizytę w urzędzie, oczekiwanie w kolejce i dojazd
    • Dostęp – do różnych placówek administracji publicznej - możliwość załatwienia różnych spraw w urzędach działających w okolicy i w całej Polsce

    mojeID 

    Pozwala dodatkowo potwierdzić swoją tożsamość w sektorze komercyjnym, m.in. w firmach ubezpieczeniowych i telekomunikacyjnych, u dostawców energii elektrycznej i w placówkach medycznych. Umożliwia realizację drogą elektroniczną wszelkich formalności, które dotychczas wymagały osobistego uwierzytelnienia danych. Dzięki mojeID nie trzeba udawać się np. do urzędu, ubezpieczyciela, dostawcy energii, placówki medycznej czy firmy telekomunikacyjnej, by sfinalizować umowę lub podpisać dokumenty.

    Korzystanie z mojeID jest wygodne, bezpieczne i proste w obsłudze.

    Usługę można realizować wszędzie tam, gdzie jest dostęp do internetu (zaleca się wykorzystywanie tylko zabezpieczonych, zaufanych sieci), na dowolnym urządzeniu, w dogodnym miejscu i czasie.

    Informacje o usłudze mojeID można sprawdzić tutaj: https://www.mojeid.pl/

    Skontaktuj się z nami

    Centrala

    Nadwiślański Bank Społdzielczy w Solcu-Zdroju

    ul. 1-go Maja 6,
    28-131 Solec Zdrój,
    tel./fax 041 377-60-16

    Oddział w Solcu-Zdroju

    ul. 1-go Maja 6
    tel/fax 41 377-60-16

    I zmiana 700 – 1600 ,
    KASA1 7
    30 - 1430,
    KASA2 8
    15 - 1530

    Oddział w Busku Zdroju

    ul. Wojska Polskiego 2

    tel./fax 41 378-20-02, 378-20-09

    KASA: 800 - 1545

    Oddział w Krakowie

    ul. Bajeczna 2B/4

    tel/fax 12 414-00-00, 414-00-01, 414-00-02

    KASA: 800 - 1545

    Oddział w Kielcach

    ul. Św. Leonarda 1

    tel. 41 341-72-94

    KASA: 830 - 1600

    Oddział w Pacanowie

    ul. Biechowska 2

    tel/fax 41 376-54-21

    KASA: 720 - 1445

    Oddział w Koszycach

    ul. Elżbiety Łokietkówny 12

    tel/fax 41 351-42-77 , 351-42-78

    KASA: 730 - 1500

    Oddział w Łubnicach

    tel/fax 15 865-92-08, 865-97-10

    KASA: 705 - 1435

    Oddział w Osieku

    ul. Rynek 1

    tel/fax 15 867-12-27

    KASA: 700 - 1430

    Oddział w Koprzywnicy

    ul. Rynek 15

    tel/fax 15 847-61-10

    KASA: 730 - 1500

    Oddział w Klimontowie

    ul .dr J. Zysmana 2

    tel/fax 15 866-10-13

    KASA: 730 - 1430

    Oddział w Tarnowie

    ul. Targowa 10

    tel. 14 627-75-27, 651-62-10

    KASA: 730 - 1515

    Filia w Staszowie

    ul.Rynek 9

    tel. 519-129-495

    KASA: 800- 1530

    Punkt kasowy w Połańcu

    ul. Czarnieckiego 8A

    tel. 15 832 06 00

    KASA: 800 - 1530

    Punkt kasowy w Busku Zdroju

    ul. Kościuszki 28

    tel. 41 378-44-28

    KASA: 730 - 1515

    Punkt kasowy w Koprzywnicy

    ul. 11-go Listopada

    tel. 15 847-72-15

    730 - 1200 

    Punkt kasowy w Nowym Brzesku

    ul. Partyzantów 4

    tel. 12 389-33-06

    KASA : 730 - 1500