Mobile-net

Wdrożona aplikacja mobilna służy do autoryzacji użytkownika oraz operacji w ramach silnego uwierzytelnienia w bankowości internetowej eBankNet. Jest to nowa, alternatywna metoda autoryzacji operacji w stosunku do SMS-a z hasłem. Aplikacja umożliwia również użytkownikowi

- dostęp do informacji o produktach, które posiada w bankowości elektronicznej takich jak: rachunki, karty (debetowe i kredytowe),lokaty, kredyty;

- wyświetlanie informacji szczegółowych, w tym dostępne środki i saldo, wyświetlanie historii i blokad;

- wykonywanie transakcji: przelewów krajowych (w tym ZUS), przelewów własnych;

- doładowanie telefonu.

Warunkiem otrzymania powiadomień push jest posiadanie aplikacji BS mobileNet oraz dostępu do Internetu.  Powiadomienia push są wysyłane na telefon użytkownika i w prosty oraz wygodny sposób umożliwiają dokonywanie autoryzacji w bankowości internetowej eBankNet.

W związku z powyższym zachęcamy klientów bankowości elektronicznej eBankNet do pobrania aplikacji i zmiany sposobu autoryzacji przelewów i operacji wykonywanych na koncie, na powiadomienia push.

W celu pobrania aplikacji zaleca się skorzystanie z hiperłącza zamieszczonego na stronie banku w zakładce Mój profil>Aplikacja mobilna.

 

Zmiana urządzenia mobilnego

Jak przenieść aplikację mobilną na nowy telefon?

 

Bankowa aplikacja mobilna ułatwia zarządzanie prywatnymi finansami, bowiem umożliwia szybki, łatwy i bezpieczny dostęp do konta bankowego z telefonu, czy tabletu.

Aplikacja mobilna Mobile-net to oprogramowanie instalowane na urządzeniach mobilnych (smartphone, tablet). WAŻNE! Wymagania: Android 6.0 i wyższy, IOS 13.2 lub nowszy

 

Co zrobić w przypadku zmiany urządzenia mobilnego, np. telefonu, na którym była zainstalowana aplikacja, na inny?

W przypadku zmiany telefonu na inny, poprzednio powiązane urządzenie należy w bankowości internetowej odłączyć od konta (zakładka „Mój Profil” – „Aplikacja mobilna” – symbol „X” przy urządzeniu). Następnie ponownie przeprowadzić proces parowania urządzenia.

 

Instrukcja jak rozparować telefon z aplikacją:

1. Zaloguj się z komputera/tableta lub dotychczas używanego telefonu do bankowości elektronicznej eBankNet poprzez przeglądarkę internetową.

2. Po zalogowaniu się wybierz zakładkę „Mój profil”.

3.  W kolejnym kroku wybierz, znajdującą się po lewej stronie, zakładkę „Aplikacja mobilna”.

 

 

4. Otworzy się okno, gdzie znajduje się nazwa urządzenia, które jest aktualnie sparowane z aplikacją mobilną.

 

 

5.  Aby rozparować aplikację z dotychczasowym urządzeniem naciśnij „X”, a następnie wpisz hasło do systemu (hasło, którym logujesz się do bankowości elektronicznej) i kliknij „Usuń”.

6.  Po wpisaniu hasła, wyświetli się informacja o usunięciu profilu.    

Jeżeli chcesz korzystać z aplikacji mobilnej na nowym urządzeniu (telefonie), musisz je sparować z aplikacją.

 

Co zrobić w przypadku utraty urządzenia mobilnego np. telefonu, na którym była zainstalowana aplikacja?

Jeżeli dotychczas logowałeś się do bankowości elektronicznej eBankNet:

  • na komputerze/tablecie i urządzenie to dodałeś do zaufanych – wystarczy, że w serwisie bankowości internetowej usuniesz powiązane, dotychczas używane urządzenie/telefon (instrukcja jak wyżej).
  • wyłącznie przez aplikację mobilną a innych urządzeń, np. komputer/tablet nie dodałeś do zaufanych, musisz skontaktować się z najbliższą placówką Banku w celu rozparowania /usunięcia dotychczas używanego urządzenia (telefonu) z aplikacją. UWAGA: może to wówczas zrobić wyłącznie pracownik Banku.

 

Pobierz aplikację mobilną Mobile-net i zarządzaj swoim kontem gdziekolwiek jesteś!