Wdrożona aplikacja mobilna służy do autoryzacji użytkownika oraz operacji w ramach silnego uwierzytelnienia w bankowości internetowej eBankNet. Jest to nowa, alternatywna metoda autoryzacji operacji w stosunku do SMS-a z hasłem. Aplikacja umożliwia również użytkownikowi
- dostęp do informacji o produktach, które posiada w bankowości elektronicznej takich jak: rachunki, karty (debetowe i kredytowe),lokaty, kredyty;
- wyświetlanie informacji szczegółowych, w tym dostępne środki i saldo, wyświetlanie historii i blokad;
- wykonywanie transakcji: przelewów krajowych (w tym ZUS), przelewów własnych;
- doładowanie telefonu.
Warunkiem otrzymania powiadomień push jest posiadanie aplikacji BS mobileNet oraz dostępu do Internetu. Powiadomienia push są wysyłane na telefon użytkownika i w prosty oraz wygodny sposób umożliwiają dokonywanie autoryzacji w bankowości internetowej eBankNet.
W związku z powyższym zachęcamy klientów bankowości elektronicznej eBankNet do pobrania aplikacji i zmiany sposobu autoryzacji przelewów i operacji wykonywanych na koncie, na powiadomienia push.
W celu pobrania aplikacji zaleca się skorzystanie z hiperłącza zamieszczonego na stronie banku w zakładce Mój profil>Aplikacja mobilna.
Aplikacja mobilna Mobile-net to oprogramowanie instalowane na urządzeniach mobilnych (smartphone, tablet). WAŻNE! Wymagania: Android 6.0 i wyższy, IOS 13.2 lub nowszy
W przypadku zmiany telefonu na inny, poprzednio powiązane urządzenie należy w bankowości internetowej odłączyć od konta (zakładka „Mój Profil” – „Aplikacja mobilna” – symbol „X” przy urządzeniu). Następnie ponownie przeprowadzić proces parowania urządzenia.
Instrukcja jak rozparować telefon z aplikacją:
1. Zaloguj się z komputera/tableta lub dotychczas używanego telefonu do bankowości elektronicznej eBankNet poprzez przeglądarkę internetową.
2. Po zalogowaniu się wybierz zakładkę „Mój profil”.
3. W kolejnym kroku wybierz, znajdującą się po lewej stronie, zakładkę „Aplikacja mobilna”.
4. Otworzy się okno, gdzie znajduje się nazwa urządzenia, które jest aktualnie sparowane z aplikacją mobilną.
5. Aby rozparować aplikację z dotychczasowym urządzeniem naciśnij „X”, a następnie wpisz hasło do systemu (hasło, którym logujesz się do bankowości elektronicznej) i kliknij „Usuń”.
6. Po wpisaniu hasła, wyświetli się informacja o usunięciu profilu.
Jeżeli dotychczas logowałeś się do bankowości elektronicznej eBankNet: